R10 isminde domainim var
15
●628
- 15-08-2020, 22:19:07Misafir; ve @Coskun; beylere sorman lazım. Marka tescili var forumun.EKAloji adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-08-2020, 22:20:18Güzel domain ,değerlendirilir hocam 🤪
- 15-08-2020, 22:21:20Bende de r10 un kralı vardı marka tescili olduğu için şuan @Coskun; da
- 15-08-2020, 23:04:15Kampanya vardı ücretsiz domain dursun diye webmaster forumu kurmadığım sürece sorun yok sanırım zaten boşta kalacak. Ayrıca yedirirlermi derken? Domain boşta idi kaydettim zaten bildiğim kadarı ile r10 un anlamı Ronaldinho un barcolanada ki forma numarası ve isminin ilk harfi değil mi?Dreko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle