• 15-08-2020, 23:10:12
    #10
    EKAloji adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kampanya vardı ücretsiz domain dursun diye webmaster forumu kurmadığım sürece sorun yok sanırım zaten boşta kalacak. Ayrıca yedirirlermi derken? Domain boşta idi kaydettim zaten bildiğim kadarı ile r10 un anlamı Ronaldinho un barcolanada ki forma numarası ve isminin ilk harfi değil mi?
    Konu o değil, marka tescili varken isterse Psg’nin Mbappesi olsun. Hatıra için saklayabilirsiniz
  • 15-08-2020, 23:37:24
    #11
    Dreko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konu o değil, marka tescili varken isterse Psg’nin Mbappesi olsun. Hatıra için saklayabilirsiniz
    Anladım o zaman dursun süresi dolunca boşa düşer
  • 16-08-2020, 00:03:55
    #12
    Administrator
    Allah akıl fikir versin
  • 16-08-2020, 00:08:53
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    EKAloji adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konusu silindi marka tescili r10 a ait diye, domain işime yaramayacak kullanmayacağım yani yasal anlamda sorun olur mu?
    Marka'nın tescilli alanına girmediğin sürece istediğini yapabilirsin.Kimse sana karışamaz.Kimseye de sormana gerek.
  • 16-08-2020, 00:16:51
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Taklitler asıllarının reklamını yaparlar. Yıllar önce haber58.com haber sitesini açmıştım. Tartışmasız 1 numaraya kadar geldim Sivas da. Çok mesafe katetmeme taklitçiler katkı sundu ? Nasıl mı ? haberci58 com, 58haber com, sivashaber58 com gibi türlü türlü site açarak. Boş işler peşinde koşmayın. Zaman değerlidir çünkü.
  • 16-08-2020, 01:19:29
    #15
    Coskun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah akıl fikir versin
    PM e bakarsanız sevinirim hocam.
    Backlog adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Marka'nın tescilli alanına girmediğin sürece istediğini yapabilirsin.Kimse sana karışamaz.Kimseye de sormana gerek.
    Webmaster platformu ve ya forum kurmadığım sürece sorun yok yani hocam
  • 16-08-2020, 02:05:19
    #16
    EKAloji adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    PM e bakarsanız sevinirim hocam.

    Webmaster platformu ve ya forum kurmadığım sürece sorun yok yani hocam
    O şekilde değil.Tpe kayıtlarına bakıp r10 ismi geçen markaların alanlarına giremezsiniz.Örneğin sitenin sahibi 42/45/+35 sınıftan kayıt etmiş .Bu demek oluyor ki bu alanlarda iş yapamazsın bu isimlerle.