Konu
R10 isminde domainim var
16-08-2020, 00:08:53
#13
Backlog
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
EKAloji adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Konusu silindi marka tescili r10 a ait diye, domain işime yaramayacak kullanmayacağım yani yasal anlamda sorun olur mu?
Marka'nın tescilli alanına girmediğin sürece istediğini yapabilirsin.Kimse sana karışamaz.Kimseye de sormana gerek.