EKAloji adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
PM e bakarsanız sevinirim hocam.

Webmaster platformu ve ya forum kurmadığım sürece sorun yok yani hocam
O şekilde değil.Tpe kayıtlarına bakıp r10 ismi geçen markaların alanlarına giremezsiniz.Örneğin sitenin sahibi 42/45/+35 sınıftan kayıt etmiş .Bu demek oluyor ki bu alanlarda iş yapamazsın bu isimlerle.