Konu
R10 isminde domainim var
15-08-2020, 22:19:07
#3
fermat
EKAloji adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Konusu silindi marka tescili r10 a ait diye, domain işime yaramayacak kullanmayacağım yani yasal anlamda sorun olur mu?
Misafir; ve
@
Coskun
; beylere sorman lazım. Marka tescili var forumun.