EKAloji adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konusu silindi marka tescili r10 a ait diye, domain işime yaramayacak kullanmayacağım yani yasal anlamda sorun olur mu?
Misafir; ve @Coskun; beylere sorman lazım. Marka tescili var forumun.