Neden böyle bir topa girdiğinizi merak ettim açıkçası, teklif usulü satmayı falan mi düşündünüz ? Yedirirler mi sizce ?
Kampanya vardı ücretsiz domain dursun diye webmaster forumu kurmadığım sürece sorun yok sanırım zaten boşta kalacak. Ayrıca yedirirlermi derken? Domain boşta idi kaydettim zaten bildiğim kadarı ile r10 un anlamı Ronaldinho un barcolanada ki forma numarası ve isminin ilk harfi değil mi?