Üslubu bozuk üyeler
47
●1.163
- 15-08-2020, 14:02:15R10’a geldiğimden beri geçmiş tüm mesajlarımı inceleyebilirsiniz ne üslubumu bozmuşum ne de artniyetli kötü konuşmuşum. Ama bir kaç konuştuğum hatta iş yapmaya çalıştığım arkadaş gerçek anlamda normal konuşmayı bırakın ilk dakikadan hadsizce konuşuyor. Bir ben mi gözümde R10’u büyütüyorum ağır bir mecra diyorum? Yoksa bu arkadaşlar mı R10’u diğer forumlarla karıştırıyorlar?
- 15-08-2020, 14:03:57Hocam ne kadar eski ? Sizde ben gibi 2 aylıksınızPhion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-08-2020, 14:04:00Hocam 2 aylık üyesiniz eski R10'u nereden biliyorsunuzPhion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-08-2020, 14:04:47yanlış anlamazsanız hocam bende eski üye sayılmam ama 5 senedir takip ediyorum forumu, belki ordan biliyor olabilir 😊Backlinkcinet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-08-2020, 14:06:23Teşekürler hocam açıklama için evet bu tipler sayesinde forum kalitesi yok olmuş görüyoruz. 3 yıldır takip ettiğim platform son dönemlerde ergen tavırlı kişilerin alımları ile forum kalitesi bitmiştir.Dishekimi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-08-2020, 14:06:24küfür yok ama terbiyesizce hadsizce konuşmalar var.gyurtalan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
