Konu
Üslubu bozuk üyeler
15-08-2020, 14:03:57
#3
uguronlerx
Phion adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Eski r10 kalmadı kalite düşüyor maalesef bu gerçek.
Hocam ne kadar eski ? Sizde ben gibi 2 aylıksınız