R10’a geldiğimden beri geçmiş tüm mesajlarımı inceleyebilirsiniz ne üslubumu bozmuşum ne de artniyetli kötü konuşmuşum. Ama bir kaç konuştuğum hatta iş yapmaya çalıştığım arkadaş gerçek anlamda normal konuşmayı bırakın ilk dakikadan hadsizce konuşuyor. Bir ben mi gözümde R10’u büyütüyorum ağır bir mecra diyorum? Yoksa bu arkadaşlar mı R10’u diğer forumlarla karıştırıyorlar?