Hocambizde öyleyizde bazende alıcılar ya da müşteri potansiyeli ve ya açtığınız konuya yazanlar çok hadsizlik yapıyor dalga geçiyor küçümsüyor gibi konuşuyor zorla kötü konuşmamızı istiyorlar yani