• 12-08-2020, 23:44:16
    #1
    Merhabalar herkese hayırlı akşamlar, iyi forumlar dilerim

    Direkt sorumu sormak istiyorum ;

    .net üzerinden bir şeyler deniyordum webbrowser'in getlement işlevini kullanarak netflix'e bir form üzerinden login olmaya çalışıyorum e-posta ve parola alanı için yazdığım kodlar aşağıdadır ;

    WebBrowser1.Document.GetElementById("userLoginId ").SetAttribute("value", Textbox1.Text)
    WebBrowser1.Document.GetElementById("password").SetAttribute("value", Textbox2.Text)
    Kodlar istediğim gibi textbox'ların text kısımlarına yazdığım değerleri siteye işliyor lakin webbrowser üzerinden Oturum Aç butonuna bastığımda sanki belirttiğim input kısımlarına hiç bir şey yazılmamış gibi

    " Geçerli e-posta ya da telefon giriniz "

    Şimdi soruma gelecek olursam sorum şu ;

    - Değerleri karşı tarafa yazdırmama ve alanları doldurtmama rağmen neden oturum aç dediğim de sanki değer yokmuş gibi site hata veriyor kodlarda mı sıkıntı var ya da netflix üzerinden yanlış input değerlerini mi alıyorum ?

    yardımcı olacak arkadaşlara şimdiden teşekkürler
  • 12-08-2020, 23:46:43
    #2
    Hocam eskiden kullanıyordum o durum sitelerin javascript frameworkleri ile yazılmasından kaynaklanıyor genelde siteler direk bir textboxun value attributesine değil de basılan tuş değerlerine basıyor, bir nevi bot koruma yapmak için. Buna çözüm olarak direk textboxın içine bir veri aktarmak değil de webbrowser üzerinde tuş bastıracak bir kütüphane tarzı bir şey bulmalısınız

    Bunu test etmek için lütfen webbrowseri açıp butona bastıktan sonra bir kere elle giriş yapmayı deneyin büyük ihtimal elle girmeye çalıştığınızda başarılı olacaktır.
  • 12-08-2020, 23:49:01
    #3
    okinelog adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam eskiden kullanıyordum o durum sitelerin javascript frameworkleri ile yazılmasından kaynaklanıyor genelde siteler direk bir textboxun value attributesine değil de basılan tuş değerlerine basıyor, bir nevi bot koruma yapmak için. Buna çözüm olarak direk textboxın içine bir veri aktarmak değil de webbrowser üzerinde tuş bastıracak bir kütüphane tarzı bir şey bulmalısınız

    Peki bunu forma önce bir değerden bilgileri cektirip bunlar : E-Posta ve Parola olacak şeklinde çektirsek ve form'un load işlemi sırasında bu bilgileri ana dizinde bir .ini şeklinde yazdırsak daha sonra forma dediğiniz mantıkta sendkeys işlevi ile .ini dosyasında ki değerleri yazdırsak login işlemimiz başarılı olur mu hocam ?
  • 12-08-2020, 23:55:01
    #4
    RazadorTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Peki bunu forma önce bir değerden bilgileri cektirip bunlar : E-Posta ve Parola olacak şeklinde çektirsek ve form'un load işlemi sırasında bu bilgileri ana dizinde bir .ini şeklinde yazdırsak daha sonra forma dediğiniz mantıkta sendkeys işlevi ile .ini dosyasında ki değerleri yazdırsak login işlemimiz başarılı olur mu hocam ?
    Sendkeys işlevi çalışıyor ise problem olmadan halledersiniz hocam
  • 13-08-2020, 00:08:05
    #5
    Önce ilgili butona click yapın. Sonrasında yazdırıp denemenizi öneririm.