okinelog adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam eskiden kullanıyordum o durum sitelerin javascript frameworkleri ile yazılmasından kaynaklanıyor genelde siteler direk bir textboxun value attributesine değil de basılan tuş değerlerine basıyor, bir nevi bot koruma yapmak için. Buna çözüm olarak direk textboxın içine bir veri aktarmak değil de webbrowser üzerinde tuş bastıracak bir kütüphane tarzı bir şey bulmalısınız

Peki bunu forma önce bir değerden bilgileri cektirip bunlar : E-Posta ve Parola olacak şeklinde çektirsek ve form'un load işlemi sırasında bu bilgileri ana dizinde bir .ini şeklinde yazdırsak daha sonra forma dediğiniz mantıkta sendkeys işlevi ile .ini dosyasında ki değerleri yazdırsak login işlemimiz başarılı olur mu hocam ?