Peki bunu forma önce bir değerden bilgileri cektirip bunlar : E-Posta ve Parola olacak şeklinde çektirsek ve form'un load işlemi sırasında bu bilgileri ana dizinde bir .ini şeklinde yazdırsak daha sonra forma dediğiniz mantıkta sendkeys işlevi ile .ini dosyasında ki değerleri yazdırsak login işlemimiz başarılı olur mu hocam ?
Sendkeys işlevi çalışıyor ise problem olmadan halledersiniz hocam