• 12-08-2020, 20:52:57
    #1
    Selçuk Üniversitesinde Okuyorum Maliye Son Sınıf Öğrencisiyim Sizce Üniversiteler Açılırmı
  • 12-08-2020, 20:54:20
    #2
    Bende Selçuk Üniversitesinde okuyorum hocam. Bana kalırsa açılacak öğrenci ekonomisi diye bir durum var ve ülkenin imajı adına eğitim aksayamaz.
  • 12-08-2020, 20:54:46
    #3
    bir yanım umarım açılır diyor bir yanım da açılmasın diyor içimde savaşlar var bence açarlar
  • 12-08-2020, 20:55:39
    #4
    Bende Necmettin Erbakan Üniversitesinde okuyorum. Üniversitelerin açılmaması daha sağlıklı olacaktır. Sağlık her şeyden önce gelir, vaka sayıları hala 1000 küsür devam ediyor ve bu daha da artabilir.
  • 12-08-2020, 20:55:57
    #5
    Lederheld adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende Selçuk Üniversitesinde okuyorum hocam. Bana kalırsa açılacak öğrenci ekonomisi diye bir durum var ve ülkenin imajı adına eğitim aksayamaz.
    Şöyle birşey var konya türkiyede en çok korona olan illerden biri zannetmiyorum da açacaklarını
  • 12-08-2020, 20:57:13
    #6
    oguzhanyanar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bir yanım umarım açılır diyor bir yanım da açılmasın diyor içimde savaşlar var bence açarlar
    İnşallah Açılmaz
    EnesBdk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende Necmettin Erbakan Üniversitesinde okuyorum. Üniversitelerin açılmaması daha sağlıklı olacaktır. Sağlık her şeyden önce gelir, vaka sayıları hala 1000 küsür devam ediyor ve bu daha da artabilir.
    Bencede şimdi ntv de gördüm sağlık bakanımız açıklama yapmış böyle giderse eskisi gibi kısıtlamalara gidebilirmişiz
  • 12-08-2020, 20:58:09
    #7
    TheCaspeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şöyle birşey var konya türkiyede en çok korona olan illerden biri zannetmiyorum da açacaklarını
    Ben şahsen açılacağını düşüyorum ve açılmasını da istiyorum. Kontrollü bir şekilde açılacaktır. Seyahat kısıtlamaları olabilir öğrenci dışında kalanlara vesaire.
  • 12-08-2020, 21:06:04
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Açılmaz ise fazlasıyla aksaklık yaratacaktır ama açılırsa da fazlasıyla sağlık sorunu yaratacaktır bence bilemedim
  • 12-08-2020, 21:23:51
    #9
    EnesBdk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende Necmettin Erbakan Üniversitesinde okuyorum. Üniversitelerin açılmaması daha sağlıklı olacaktır. Sağlık her şeyden önce gelir, vaka sayıları hala 1000 küsür devam ediyor ve bu daha da artabilir.
    Sanırım bende bu yıl oraya geleceğim hocam