oguzhanyanar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bir yanım umarım açılır diyor bir yanım da açılmasın diyor içimde savaşlar var bence açarlar
İnşallah Açılmaz
EnesBdk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende Necmettin Erbakan Üniversitesinde okuyorum. Üniversitelerin açılmaması daha sağlıklı olacaktır. Sağlık her şeyden önce gelir, vaka sayıları hala 1000 küsür devam ediyor ve bu daha da artabilir.
Bencede şimdi ntv de gördüm sağlık bakanımız açıklama yapmış böyle giderse eskisi gibi kısıtlamalara gidebilirmişiz