EnesBdk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende Necmettin Erbakan Üniversitesinde okuyorum. Üniversitelerin açılmaması daha sağlıklı olacaktır. Sağlık her şeyden önce gelir, vaka sayıları hala 1000 küsür devam ediyor ve bu daha da artabilir.
Sanırım bende bu yıl oraya geleceğim hocam