Bende Necmettin Erbakan Üniversitesinde okuyorum. Üniversitelerin açılmaması daha sağlıklı olacaktır. Sağlık her şeyden önce gelir, vaka sayıları hala 1000 küsür devam ediyor ve bu daha da artabilir.