• 09-08-2020, 23:33:24
    #10
    umutkrcm26 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Araba var sadece çok sert kullanıyorum evdekiler şikayetçi 😄😅 kalkışlarda falan sert kalktıgım için teşekkür ediyorum. Yorumlarınızı değerlendireceğim.
    zamanla düzelir hızlı kalkma olayı basit bi alıştırma ile. araç ney.
  • 09-08-2020, 23:34:18
    #11
    Fersahglmz24 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Logitech g29 eskiden kullanmıştım iyiydi tam emin degilim modeliden.Eğitim Simulasyonlarında Kullanılan City Car Driving var. Onun Dışında Tleefondaki Araba oyunlarıda faydalı.Çünkü Manevralara Vs Aşina Oluyorsunuz.
    direk bu şekilde sodugun için oyunlardan örnek verdimde.Hiçbirşey reeli tutmaz.trafige kapalı alanda kullanın manevra yapmayı deneyin. telefonda bilgisayardan olcak iş değil ama faydası vardır.
  • 09-08-2020, 23:35:16
    #12
    Araç sürmek ile oyun oynamak birbirinden farklıdır.
    Yalnız, Tır şoförü olacaksanız ve geri geri gitmeyi öğrenmek istiyorsanız kesinlikle alın çok faydalı olacak derim.
  • 09-08-2020, 23:38:26
    #13
    Hyundai Accent 1.5 Var Şuan Araç Olarak