• 09-08-2020, 23:21:06
    #1
    Arabayı daha iyi öğrenmek için direksiyon seti alsam faydası olur mu ? Hangi oyunlarda daha iyi öğrenebilirim ? Direksiyon seti önerilerinizide bekliyorum bu arada 😅
  • 09-08-2020, 23:23:12
    #2
    Logitech g29 eskiden kullanmıştım iyiydi tam emin degilim modeliden.Eğitim Simulasyonlarında Kullanılan City Car Driving var. Onun Dışında Tleefondaki Araba oyunlarıda faydalı.Çünkü Manevralara Vs Aşina Oluyorsunuz.
  • 09-08-2020, 23:23:25
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Arabayı daha iyi öğrenmek için araba kullanman lazım hocam. Öyle direksiyon setiyle falan olacak iş değil, boşa para harcama.
  • 09-08-2020, 23:23:39
    #4
    Araban varsa araba sür, yoksa araba al ve sür, diğerlerin hiç biri işe yaramaz.
  • 09-08-2020, 23:23:37
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Reel pratik her zaman daha iyidir, sürücü kursları bile simülasyon eğitimleri yerine direksiyon derslerine +2 saat fazladan ekliyorlar: Bu nedenle trafiğe kapalı yerlerde pratik yapmanızı tavsiye ederim.

    Örneğin park etmekte zorlanıyorsunuz kendinize dubalardan park alanı oluşturun ve trafiğe kapalı alanda çalışın, pratik yaptıkça gelişirsiniz. Vakit geçirdikçe gelişirsiniz.

    Unutmayın ki uçak pilotlarının bile tecrübesi yaşa göre değil, uçuş saatlerine göredir.
  • 09-08-2020, 23:23:40
    #6
    Instagram Reklam Hzm. 🎯
    Selamlar. Logitech G29 alıp kullanmış birisi olarak söyleyebilirim ki pedalların şekli farklı olduğundan dolayı aksine araç kullanmanızı zorlaştırır. Ha eğer benim param var Thrustmaster'in gerçek arabalardaki sistem şeklinde olan pedal sistemini alabilirim diyorsanız kesinlikle alın.
  • 09-08-2020, 23:26:27
    #7
    Boşa para harcama olur kaç yıldır araba kullanıyorum başka arabaya geçince bile herkes garip olur ilk başta tereddüt eder. Öyle direksiyon almakla olmaz boşuna para harcama derim.
  • 09-08-2020, 23:29:00
    #8
    ET2 de mouse ile öğrendim araba kullanmayı Gerçeğe geçtiğimde aslında çok da zor gelmemişti. (otomatik kullandım hep ama düz de biliyorum :P )
  • 09-08-2020, 23:31:22
    #9
    Araba var sadece çok sert kullanıyorum evdekiler şikayetçi 😄😅 kalkışlarda falan sert kalktıgım için teşekkür ediyorum. Yorumlarınızı değerlendireceğim.