Fersahglmz24 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Logitech g29 eskiden kullanmıştım iyiydi tam emin degilim modeliden.Eğitim Simulasyonlarında Kullanılan City Car Driving var. Onun Dışında Tleefondaki Araba oyunlarıda faydalı.Çünkü Manevralara Vs Aşina Oluyorsunuz.
direk bu şekilde sodugun için oyunlardan örnek verdimde.Hiçbirşey reeli tutmaz.trafige kapalı alanda kullanın manevra yapmayı deneyin. telefonda bilgisayardan olcak iş değil ama faydası vardır.