umutkrcm26 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Araba var sadece çok sert kullanıyorum evdekiler şikayetçi 😄😅 kalkışlarda falan sert kalktıgım için teşekkür ediyorum. Yorumlarınızı değerlendireceğim.
zamanla düzelir hızlı kalkma olayı basit bi alıştırma ile. araç ney.