• 09-08-2020, 17:22:58
    #1
    Merhaba arkadaşlar nasipse erkek bir evladım olacak 2 ay sonra, aylık 300₺ kadar 18 yaşına kadar birikim yapmak istiyorum ama TL bazında değil.
    Aylık otomatik 300₺'lik Gram alım talimatı vermek dışına başka hangi yatırım türü önerirsiniz.Bireysel emeklilik tarzında da olabilir.

    Özel sigorta şirketlerinde bir kaç tane gördüm ama tam anlamadım, var mı kullanan veya bilen.

    Teşekkür ederim.
  • 09-08-2020, 17:23:44
    #2
    Takip
  • 09-08-2020, 17:24:52
    #3
    İş bank da bir yakınım yapıyordu her 100tl de 25 tl de devlet desteği tarzı bişey ekleniyordu
  • 09-08-2020, 17:30:22
    #4
    Bence uzun vadede borsa kazandırır. Yani 18 yıl boyunca BİST 30 dan seçeceğiniz temmetü getirisi iyi olan kağıttan her ay düzenli alım yaparsanız, Servet bırakmış olursunuz.
  • 09-08-2020, 17:32:52
    #5
    clogens adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İş bank da bir yakınım yapıyordu her 100tl de 25 tl de devlet desteği tarzı bişey ekleniyordu
    Araştırayım hocam.

    schimmel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence uzun vadede borsa kazandırır. Yani 18 yıl boyunca BİST 30 dan seçeceğiniz temmetü getirisi iyi olan kağıttan her ay düzenli alım yaparsanız, Servet bırakmış olursunuz.
    Hocam hiç anlamıyorum Borsa işinden. Bahsettiğiniz olay bir firmadan hisse senedi almak sanırım.
  • 09-08-2020, 17:34:59
    #6
    recbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Araştırayım hocam.



    Hocam hiç anlamıyorum Borsa işinden. Bahsettiğiniz olay bir firmadan hisse senedi almak sanırım.
    Bu dediğimde zaten borsa bilmemek gerekiyor. Yani al-sat yapmıyoruz. Sadece seçeceğimiz kağıdın temettüsünün yüksek olması gerekiyor. Bankadan hisse senedi hesabı açtırıp her ay düzenli alım yapmanız kafi.
  • 09-08-2020, 17:38:31
    #7
    schimmel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu dediğimde zaten borsa bilmemek gerekiyor. Yani al-sat yapmıyoruz. Sadece seçeceğimiz kağıdın temettüsünün yüksek olması gerekiyor. Bankadan hisse senedi hesabı açtırıp her ay düzenli alım yapmanız kafi.
    anladım hocam teşekkür ederim. Önereceğiniz bir kağıt adı var mı peki? evet al sat olmayacak. Her ay otomatik alım. Başlangıçta 10k kadar bir miktar, üzerine düzenli alım.
  • 09-08-2020, 17:41:23
    #8
    Ben olsam ucuz böyle bilindik coinlerden ufak ufak alırdım. YTD.
  • 09-08-2020, 17:47:05
    #9
    Bitcoin al her ay o parayla. 18 yaşına kadar bitcoin illaki şuanki değerini 2 ye katlar.