Merhaba arkadaşlar nasipse erkek bir evladım olacak 2 ay sonra, aylık 300₺ kadar 18 yaşına kadar birikim yapmak istiyorum ama TL bazında değil.
Aylık otomatik 300₺'lik Gram alım talimatı vermek dışına başka hangi yatırım türü önerirsiniz.Bireysel emeklilik tarzında da olabilir.
Özel sigorta şirketlerinde bir kaç tane gördüm ama tam anlamadım, var mı kullanan veya bilen.
Teşekkür ederim.