schimmel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu dediğimde zaten borsa bilmemek gerekiyor. Yani al-sat yapmıyoruz. Sadece seçeceğimiz kağıdın temettüsünün yüksek olması gerekiyor. Bankadan hisse senedi hesabı açtırıp her ay düzenli alım yapmanız kafi.
anladım hocam teşekkür ederim. Önereceğiniz bir kağıt adı var mı peki? evet al sat olmayacak. Her ay otomatik alım. Başlangıçta 10k kadar bir miktar, üzerine düzenli alım.