recbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Araştırayım hocam.



Hocam hiç anlamıyorum Borsa işinden. Bahsettiğiniz olay bir firmadan hisse senedi almak sanırım.
Bu dediğimde zaten borsa bilmemek gerekiyor. Yani al-sat yapmıyoruz. Sadece seçeceğimiz kağıdın temettüsünün yüksek olması gerekiyor. Bankadan hisse senedi hesabı açtırıp her ay düzenli alım yapmanız kafi.