• 08-08-2020, 16:39:57
    #1
    Merhabalar, kısa süre içerisinde yeni evime geçeceğim.

    Az önce kendileriyle yaptığım görüşmede bulunacağım adreste Fiber olduğunu ilettiler. 100 Mbps'e kadar hızı sunacaklarını iletiyorlar, ek olarak modem kira bedeli de vs. varmış?

    Kullananlardan yorum rica edebilir miyim?

    Modemi onlardan mı temin ediyorsunuz, kendiniz mi satın aldınız? Sizce hangisi daha mantıklı?

    Yanıtlar için şimdiden teşekkür ederim.
  • 08-08-2020, 16:43:16
    #2
    Ben 100mbit paket kullanıyorum 100 TL'ye . Kendi modemim vardı, gayet memnunum. 4 mbit upload'ı var alabildiğim en yüksek upload. Yayın da açabiliyorum. Ayrıca TTnet bu hızları veremiyor bile, daha düşük paketleri daha yüksek fiyatlara 2 yıl taahhütlü olarak dayatıyor. Bunda taahhüt de yok beğenmezseniz iptal edersiniz
  • 08-08-2020, 16:43:28
    #3
    Ben gayet memnunum hocam anlık hızım 100 mbit altına düşmüyor kolay kolay, upload olarak sorarsanız 10 altına düşmüyor.
    modemi kendiniz almanızı tavsiye ederim çünkü onlarınki kiralık hizmetinizi bitirince onlara geri göndermek zorunda kalıyorsunuz.
  • 08-08-2020, 16:43:55
    #4
    Üyeliği durduruldu
    mertkorkut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar, kısa süre içerisinde yeni evime geçeceğim.

    Az önce kendileriyle yaptığım görüşmede bulunacağım adreste Fiber olduğunu ilettiler. 100 Mbps'e kadar hızı sunacaklarını iletiyorlar, ek olarak modem kira bedeli de vs. varmış?

    Kullananlardan yorum rica edebilir miyim?

    Modemi onlardan mı temin ediyorsunuz, kendiniz mi satın aldınız? Sizce hangisi daha mantıklı?

    Yanıtlar için şimdiden teşekkür ederim.
    2 Yıldır Kullanıyorun Gayet Güzel 😊
  • 08-08-2020, 16:44:15
    #5
    Kullanıyoruz memnunuz hiç sorun yaşamadık.
  • 08-08-2020, 16:44:15
    #6
    Tavsiye edeceğiniz modemleri öğrenebilir miyim? @GunaydinMedya; @delamis;
  • 08-08-2020, 16:44:36
    #7
    100 mbit kullanıyorum ve sorun yaşamadım hiç. Fiyatlar da uygun alabilirsiniz.
    • mertkorkut
    mertkorkut bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 08-08-2020, 16:44:48
    #8
    Kullanırken her şey güzel fakat iptal etmek istediğinde çok uğraşıyorsunuz güya tahahütsüz ama 3 ay boyunca iptal de zorluk çıkardıkları için her türlü cayma bedelini kullanmadığın 3 ay boyunca oduyorsun zaten.
  • 08-08-2020, 16:44:57
    #9
    mertkorkut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tavsiye edeceğiniz modemleri öğrenebilir miyim? @GunaydinMedya; @delamis;
    https://www.vatanbilgisayar.com/tp-l...sl2-modem.html ben bunu kullanıyorum hocam direk gittim mağazadan aldım