Ben 100mbit paket kullanıyorum 100 TL'ye . Kendi modemim vardı, gayet memnunum. 4 mbit upload'ı var alabildiğim en yüksek upload. Yayın da açabiliyorum. Ayrıca TTnet bu hızları veremiyor bile, daha düşük paketleri daha yüksek fiyatlara 2 yıl taahhütlü olarak dayatıyor. Bunda taahhüt de yok beğenmezseniz iptal edersiniz