Merhabalar, kısa süre içerisinde yeni evime geçeceğim.

Az önce kendileriyle yaptığım görüşmede bulunacağım adreste Fiber olduğunu ilettiler. 100 Mbps'e kadar hızı sunacaklarını iletiyorlar, ek olarak modem kira bedeli de vs. varmış?

Kullananlardan yorum rica edebilir miyim?

Modemi onlardan mı temin ediyorsunuz, kendiniz mi satın aldınız? Sizce hangisi daha mantıklı?

Yanıtlar için şimdiden teşekkür ederim.