Kullanırken her şey güzel fakat iptal etmek istediğinde çok uğraşıyorsunuz güya tahahütsüz ama 3 ay boyunca iptal de zorluk çıkardıkları için her türlü cayma bedelini kullanmadığın 3 ay boyunca oduyorsun zaten.