R10Mt2 açılsa oynar mıydınız? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
R10Mt2 açılsa oynar mıydınız?
8
●
205
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
R10Mt2 açılsa oynar mıydınız?
Anket
Yönetim R10mt2 açsa oynar mıydınız?
Toplam Katılımcı Sayısı:
34
Yönetim R10mt2 açsa oynar mıydınız?
Evet
%50,00 (
17
Oy)
Hayır
%50,00 (
17
Oy)
07-08-2020, 12:47:54
#1
Peder
Üyeliği durduruldu
Aramızda illa ki metin2 oyuncuları vardır. Yönetim metin2 serveri açsa oynar mıydınız? Şöyle simyasız kemersiz sağlam bir server olsa loncamla beraber katılırdım. Daha önce konuşuldu mu bilmiyorum ama açılırsa çok iyi olur 😊
07-08-2020, 12:49:34
#2
AvsarEli
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
07-08-2020, 12:50:02
#3
NeMerak
Simyasız kuşaksız eski tr tipi olursa kesinlikle orada oyuncuyum
07-08-2020, 12:50:41
#4
Burakozdemirtas
Eski tr tipi olsa karabüyü sura olarak, milleti teklemeye hazırım
Edit; 3 5 ay sonra sv kapanacaksa boşuna başlamayalım ama
07-08-2020, 12:51:13
#5
rootbey
Farm server olursa neden olmasın.
07-08-2020, 12:53:37
#6
Peder
Üyeliği durduruldu
Burakozdemirtas adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Eski tr tipi olsa karabüyü sura olarak, milleti teklemeye hazırım
Edit; 3 5 ay sonra sv kapanacaksa boşuna başlamayalım ama
Ben de suracıyım hocam 😊 R10 yönetiminin açtığı swnin 3-5 ay sonra kapanacağını düşünmüyorum.
07-08-2020, 12:54:53
#7
mertzafer
1-105 Betalı betayı ot ile dönüştürme + simya + kuşak + pet bunlar dışında saçma saçma ek sistemler olmayacak ise zevkle oynarım.
07-08-2020, 13:00:15
#8
Dublin
Üyeliği durduruldu
knight olsaydı oynardım
07-08-2020, 13:06:07
#9
Burakozdemirtas
Peder adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ben de suracıyım hocam 😊 R10 yönetiminin açtığı swnin 3-5 ay sonra kapanacağını düşünmüyorum.
Kapanmazsa oynarım😊 hem item ticareti de döner sitede
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler