Anket Yönetim R10mt2 açsa oynar mıydınız?
Toplam Katılımcı Sayısı: 34
Yönetim R10mt2 açsa oynar mıydınız?
Evet
%50,00 (17 Oy)
Hayır
%50,00 (17 Oy)
  • 07-08-2020, 12:47:54
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Aramızda illa ki metin2 oyuncuları vardır. Yönetim metin2 serveri açsa oynar mıydınız? Şöyle simyasız kemersiz sağlam bir server olsa loncamla beraber katılırdım. Daha önce konuşuldu mu bilmiyorum ama açılırsa çok iyi olur 😊
  • 07-08-2020, 12:49:34
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
  • 07-08-2020, 12:50:02
    #3
    Simyasız kuşaksız eski tr tipi olursa kesinlikle orada oyuncuyum
  • 07-08-2020, 12:50:41
    #4
    Eski tr tipi olsa karabüyü sura olarak, milleti teklemeye hazırım

    Edit; 3 5 ay sonra sv kapanacaksa boşuna başlamayalım ama
  • 07-08-2020, 12:51:13
    #5
    Farm server olursa neden olmasın.
  • 07-08-2020, 12:53:37
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Burakozdemirtas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eski tr tipi olsa karabüyü sura olarak, milleti teklemeye hazırım

    Edit; 3 5 ay sonra sv kapanacaksa boşuna başlamayalım ama
    Ben de suracıyım hocam 😊 R10 yönetiminin açtığı swnin 3-5 ay sonra kapanacağını düşünmüyorum.
  • 07-08-2020, 12:54:53
    #7
    1-105 Betalı betayı ot ile dönüştürme + simya + kuşak + pet bunlar dışında saçma saçma ek sistemler olmayacak ise zevkle oynarım.
  • 07-08-2020, 13:00:15
    #8
    Üyeliği durduruldu
    knight olsaydı oynardım
  • 07-08-2020, 13:06:07
    #9
    Peder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben de suracıyım hocam 😊 R10 yönetiminin açtığı swnin 3-5 ay sonra kapanacağını düşünmüyorum.
    Kapanmazsa oynarım😊 hem item ticareti de döner sitede