Konu
R10Mt2 açılsa oynar mıydınız?
07-08-2020, 13:06:07
#9
Burakozdemirtas
Peder adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ben de suracıyım hocam 😊 R10 yönetiminin açtığı swnin 3-5 ay sonra kapanacağını düşünmüyorum.
Kapanmazsa oynarım😊 hem item ticareti de döner sitede