Peder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben de suracıyım hocam 😊 R10 yönetiminin açtığı swnin 3-5 ay sonra kapanacağını düşünmüyorum.
Kapanmazsa oynarım😊 hem item ticareti de döner sitede