Konu
R10Mt2 açılsa oynar mıydınız?
07-08-2020, 12:47:54
#1
Peder
Üyeliği durduruldu
Aramızda illa ki metin2 oyuncuları vardır. Yönetim metin2 serveri açsa oynar mıydınız? Şöyle simyasız kemersiz sağlam bir server olsa loncamla beraber katılırdım. Daha önce konuşuldu mu bilmiyorum ama açılırsa çok iyi olur 😊