Konu
R10Mt2 açılsa oynar mıydınız?
07-08-2020, 12:53:37
#6
Peder
Üyeliği durduruldu
Burakozdemirtas adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Eski tr tipi olsa karabüyü sura olarak, milleti teklemeye hazırım
Edit; 3 5 ay sonra sv kapanacaksa boşuna başlamayalım ama
Ben de suracıyım hocam 😊 R10 yönetiminin açtığı swnin 3-5 ay sonra kapanacağını düşünmüyorum.