Burakozdemirtas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eski tr tipi olsa karabüyü sura olarak, milleti teklemeye hazırım

Edit; 3 5 ay sonra sv kapanacaksa boşuna başlamayalım ama
Ben de suracıyım hocam 😊 R10 yönetiminin açtığı swnin 3-5 ay sonra kapanacağını düşünmüyorum.