• 06-08-2020, 14:22:33
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba dostlar

    Uzun yıllar önce almış olduğum nokia tuşlu telefonu yeniden kullanmak için hat taktım ama sim kaydı başarısız mesajı geldi. BTK'dan kontrol ettiğimde "Bu IMEI numarasının başka cihazlara kopyalandığı tespit edilmiştir" mesajını gördüm. Şikayette bulunmak istiyorum, bunu nasıl yapabilirim?

    Marka/Model: Üretici: Nokia Corporation, Pazar Adı: Nokia 2600, Model Bilgileri: Nokia 2600

    Kendi telefonumu kullanamayacak dahi olsam, numaramı kopyalayıp kullanan telefonu kapattırmak istiyorum.
  • 06-08-2020, 14:23:31
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Bir bayiye git bilgi ver tekrardan gecerler hocam
  • 06-08-2020, 14:24:38
    #3
    6 yıl sinyal alınamayan cihazlar btk tarafından kapatıldı diye biliyorum, 6 yıl civarı kullanmadıysanız böyle de olabilir
  • 06-08-2020, 14:24:52
    #4
    Faturan yoksa hiçbirşey yapamazsın. Varsa tam hatırlamıyorum veya değişmişte olabilir btk'ya ibraz ediyorsun bu benim durum böyle böyle diyorsun. Sadece 1 numaraya kaydediyorlar o numaradan başkası kullanamıyor.
  • 06-08-2020, 14:26:40
    #5
    uğraşmana değmez
  • 06-08-2020, 14:27:47
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Bilgi için çok sağolun, telefonu yeniden kayıt altına almak için e-devlet üzerinden başvuru yapıcam.
  • 06-08-2020, 14:36:52
    #7
    Type adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    6 yıl sinyal alınamayan cihazlar btk tarafından kapatıldı diye biliyorum, 6 yıl civarı kullanmadıysanız böyle de olabilir
    7 diye biliyorum hocam
  • 06-08-2020, 14:37:03
    #8
    Siz telefonunuzu açtığınız anda diğer telefon kapanır diye biliyorum hocam. Ankara'da iseniz Balıkçıoğlu işhanına gidin sorun teyid edeceklerdir.
  • 06-08-2020, 20:39:29
    #9
    Üyeliği durduruldu
    mmxceb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siz telefonunuzu açtığınız anda diğer telefon kapanır diye biliyorum hocam. Ankara'da iseniz Balıkçıoğlu işhanına gidin sorun teyid edeceklerdir.
    Teyid edilecek bir sorun yok hocam, imei klonlanmış bu apaçık ortada. Satın alalı 10 yıldan fazla olmuş bir telefonu nasıl kullanılabilir hale getirebilirim mesele bu. BTK'da sadece kayıp telefon ihbar bölümü var. Tek çare nokia türkiye'ye ulaşıp distrübütörü öğrenmek ve onlarla irtibata geçmek ama nokia'nın telefon numarasını bulamıyorum.

    IMEI klonlandığı için satamadım ve yeni bir telefon alacak gücüm yok.