Merhaba dostlar
Uzun yıllar önce almış olduğum nokia tuşlu telefonu yeniden kullanmak için hat taktım ama sim kaydı başarısız mesajı geldi. BTK'dan kontrol ettiğimde "Bu IMEI numarasının başka cihazlara kopyalandığı tespit edilmiştir" mesajını gördüm. Şikayette bulunmak istiyorum, bunu nasıl yapabilirim?
Marka/Model: Üretici: Nokia Corporation, Pazar Adı: Nokia 2600, Model Bilgileri: Nokia 2600
Kendi telefonumu kullanamayacak dahi olsam, numaramı kopyalayıp kullanan telefonu kapattırmak istiyorum.