mmxceb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Siz telefonunuzu açtığınız anda diğer telefon kapanır diye biliyorum hocam. Ankara'da iseniz Balıkçıoğlu işhanına gidin sorun teyid edeceklerdir.
Teyid edilecek bir sorun yok hocam, imei klonlanmış bu apaçık ortada. Satın alalı 10 yıldan fazla olmuş bir telefonu nasıl kullanılabilir hale getirebilirim mesele bu. BTK'da sadece kayıp telefon ihbar bölümü var. Tek çare nokia türkiye'ye ulaşıp distrübütörü öğrenmek ve onlarla irtibata geçmek ama nokia'nın telefon numarasını bulamıyorum.

IMEI klonlandığı için satamadım ve yeni bir telefon alacak gücüm yok.