Faturan yoksa hiçbirşey yapamazsın. Varsa tam hatırlamıyorum veya değişmişte olabilir btk'ya ibraz ediyorsun bu benim durum böyle böyle diyorsun. Sadece 1 numaraya kaydediyorlar o numaradan başkası kullanamıyor.