• 06-08-2020, 12:32:01
    #1
    Merhaba Arkadaşlar,

    Clio 2014 Benzinli Otomatik bir aracım var. 160 Bin civarında motorda piston kırıldığı için ilçemde bulunan yetkili servise götürdüm.

    - Yaklaşık 10K civarı bir para ödeyerek 1 hafta sonra aracı teslim aldım. Motoru yapmadan önce merak etme sıfır gibi olacak dediler, ondan sonra rahat kullanırsın dediler.
    Neyse aracı teslim aldım tam 1 hafta sonra uyarı ışıklarının neredeyse hepsi yandı ve araç 2-4-6 vitese geçmez oldu.

    - Bu sefer EDC beyni bozulmuş + Benzin filtresini değiştirmek gerektiğini söylediler. Tabi biraz tartıştım neden başta söylemiyorsunuz diye vs derken bana 5k civarı bir fatura daha çıkardılar.
    Aracı teslim aldım yine tam 1 hafta sonra uyarı ışıklarının neredeyse hepsi tekrar yandı.

    - Dün aracı tekrar yetkili servise bıraktım şimdi 2 adet enjektör ateşlemiyor onların değişmesi lazım diyorlar. Yine yüklü bir miktar fatura çıkartacak gibiler. Piston kırılmadan öncede 150 bin bakımlarından akü, alt takımlar vs herseyi değiştirmiştim.

    En başta motoru yaparken bunlarında sorun çıkarabileceğini söyleselerdi bu parasızlıkta hiç yaptırmazdım.

    Şimdi sorum şu ben araçtan pek anlamam sizce bu yetkili servis motoru yaparken bana garanti vermişti bunlar garanti kapsamında değil başka parçalar diyip duruyor, bu doğrumudur?
    Siz olsanız bu durumda ne yapardınız ?

    İyi forumlar
  • 06-08-2020, 12:33:50
    #2
    Hocam yetkili servis, sanayi tamircilerinden daha bilgisiz, niye oralara götürüyorsunuz?
    Sırf bayi oldukları için fazla para geçiriyorlar.

    Emin olun o parçalar bozuk değildir, onlar bozmuştur.
  • 06-08-2020, 12:35:38
    #3
    SerhatUner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam yetkili servis, sanayi tamircilerinden daha bilgisiz, niye oralara götürüyorsunuz?
    Sırf bayi oldukları için fazla para geçiriyorlar.

    Emin olun o parçalar bozuk değildir, onlar bozmuştur.
    Garantili yaparız dediler, Eşşeklik ettik götürdük oraya. Sanayide 5k'ya yaptırırdım motoru. Benim düşüncem usta pek iyi anlamıyor motoru yaparken düzgün yapamadı o yüzden kullanım sonrası bütün parçalar tek tek arzalandı.
  • 06-08-2020, 12:37:31
    #4
    mersinstyle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Garantili yaparız dediler, Eşşeklik ettik götürdük oraya. Sanayide 5k'ya yaptırırdım motoru. Benim düşüncem usta pek iyi anlamıyor motoru yaparken düzgün yapamadı o yüzden kullanım sonrası bütün parçalar tek tek arzalandı.
    Hocam sanayide işini düzgün yapan insanlar da var, ben çok gördüm bir parça takıyor, bozuk çıkıyor veya takarken bişeyi kırıyor onu kendi cebinden alıp takıyor, başkası olsa kırdığını söylemez sonra sen arıza verince gelirsin o zaman onun da parasını alır senden misal.
    Ama yetki servislerin bilgileri yok, keşke orda yaptırmasaydınız.
  • 06-08-2020, 12:40:23
    #5
    mersinstyle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba Arkadaşlar,

    Clio 2014 Benzinli Otomatik bir aracım var. 160 Bin civarında motorda piston kırıldığı için ilçemde bulunan yetkili servise götürdüm.

    - Yaklaşık 10K civarı bir para ödeyerek 1 hafta sonra aracı teslim aldım. Motoru yapmadan önce merak etme sıfır gibi olacak dediler, ondan sonra rahat kullanırsın dediler.
    Neyse aracı teslim aldım tam 1 hafta sonra uyarı ışıklarının neredeyse hepsi yandı ve araç 2-4-6 vitese geçmez oldu.

    - Bu sefer EDC beyni bozulmuş + Benzin filtresini değiştirmek gerektiğini söylediler. Tabi biraz tartıştım neden başta söylemiyorsunuz diye vs derken bana 5k civarı bir fatura daha çıkardılar.
    Aracı teslim aldım yine tam 1 hafta sonra uyarı ışıklarının neredeyse hepsi tekrar yandı.

    - Dün aracı tekrar yetkili servise bıraktım şimdi 2 adet enjektör ateşlemiyor onların değişmesi lazım diyorlar. Yine yüklü bir miktar fatura çıkartacak gibiler. Piston kırılmadan öncede 150 bin bakımlarından akü, alt takımlar vs herseyi değiştirmiştim.

    En başta motoru yaparken bunlarında sorun çıkarabileceğini söyleselerdi bu parasızlıkta hiç yaptırmazdım.

    Şimdi sorum şu ben araçtan pek anlamam sizce bu yetkili servis motoru yaparken bana garanti vermişti bunlar garanti kapsamında değil başka parçalar diyip duruyor, bu doğrumudur?
    Siz olsanız bu durumda ne yapardınız ?

    İyi forumlar
    herhalde arabayı parça parça sıfırlamaya çalışıyor servis yavaş yavaş kapıalrdı arka bağajdı depo idi arka aks felan sıfır otomobiliniz olur. Sadece sıfır otomobildenpahalıya gelir
  • 06-08-2020, 12:40:41
    #6
    hocam 10k ya komple motoru ara aksamları ön takımı toplatırdınız saniyinin en iyilerine.
    yetkili servis tamamen çöptür.
    ama şuda bir gerçek araba birkere girdimi 3-4 kereden aşağı çıkamıyor.

    bayram önceki 3 k öntakım toplattım
    bayramdan sonra elektronik arızalar oldu bunlardan kaynaklı fan açmadı radyatör patladı.
    onu yaptırdım dün sigorta kutusu bozuldu ve araba şuan tamirde
    2004 megane 2 var bende 2.5 yıldır 0 masraf ettim araca ancak vakti geldi girmişken tam giriyor
  • 06-08-2020, 12:58:41
    #7
    ClkOfis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam 10k ya komple motoru ara aksamları ön takımı toplatırdınız saniyinin en iyilerine.
    yetkili servis tamamen çöptür.
    ama şuda bir gerçek araba birkere girdimi 3-4 kereden aşağı çıkamıyor.

    bayram önceki 3 k öntakım toplattım
    bayramdan sonra elektronik arızalar oldu bunlardan kaynaklı fan açmadı radyatör patladı.
    onu yaptırdım dün sigorta kutusu bozuldu ve araba şuan tamirde
    2004 megane 2 var bende 2.5 yıldır 0 masraf ettim araca ancak vakti geldi girmişken tam giriyor
    Bu ikinci aracım, Hep derler 100-150 bini geçtikten sonra arabadan hayır gelmez diye sanırım doğru. Şimdi 2 seçeceğim var :

    1. Arabayı yaptırıp satıcacağım (2.El fiyatları yüksek olduğu için zarar etmem). Sonra sattığım parayla başka araba alamayacağım için muhtemelen o parayı harcarım.
    2. Madem o kadar her şeyini yaptırdık. Bunuda yaptırıp kullanacağız. Sanırım değişecek mekanik pahalı bir parçası kalmamıştır.
  • 06-08-2020, 13:00:16
    #8
    mersinstyle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu ikinci aracım, Hep derler 100-150 bini geçtikten sonra arabadan hayır gelmez diye sanırım doğru. Şimdi 2 seçeceğim var :

    1. Arabayı yaptırıp satıcacağım (2.El fiyatları yüksek olduğu için zarar etmem). Sonra sattığım parayla başka araba alamayacağım için muhtemelen o parayı harcarım.
    2. Madem o kadar her şeyini yaptırdık. Bunuda yaptırıp kullanacağız. Sanırım değişecek mekanik pahalı bir parçası kalmamıştır.
    hocam radyatör patladığında direk sahibindeni açtım dedim 20-30 kredi borç bulupbaşka araba alayım.
    ama bir baktam benim araba 50 bin 30 eklesem 80 eder 80 bine yine benim arabayı alabiliyorum sadece yada daha kötülerini sonra bendeyaptırıp bineyim dedim
  • 06-08-2020, 13:15:43
    #9
    ClkOfis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam radyatör patladığında direk sahibindeni açtım dedim 20-30 kredi borç bulupbaşka araba alayım.
    ama bir baktam benim araba 50 bin 30 eklesem 80 eder 80 bine yine benim arabayı alabiliyorum sadece yada daha kötülerini sonra bende yaptırıp bineyim dedim
    Bende'de durum aynı, Araca verecekleri para 60 bin civarı aynı araçtan almaya kalksam üstüne 40-50 bin daha koymam gerek. Alacağım araçta 100 bin km'yi geçmiş araçlar bir süre sonra onlarda başlayacak çatır çatır hata vermeye.