Garantili yaparız dediler, Eşşeklik ettik götürdük oraya. Sanayide 5k'ya yaptırırdım motoru. Benim düşüncem usta pek iyi anlamıyor motoru yaparken düzgün yapamadı o yüzden kullanım sonrası bütün parçalar tek tek arzalandı.
Hocam sanayide işini düzgün yapan insanlar da var, ben çok gördüm bir parça takıyor, bozuk çıkıyor veya takarken bişeyi kırıyor onu kendi cebinden alıp takıyor, başkası olsa kırdığını söylemez sonra sen arıza verince gelirsin o zaman onun da parasını alır senden misal.
Ama yetki servislerin bilgileri yok, keşke orda yaptırmasaydınız.