Hocam yetkili servis, sanayi tamircilerinden daha bilgisiz, niye oralara götürüyorsunuz?
Sırf bayi oldukları için fazla para geçiriyorlar.
Emin olun o parçalar bozuk değildir, onlar bozmuştur.
Garantili yaparız dediler, Eşşeklik ettik götürdük oraya. Sanayide 5k'ya yaptırırdım motoru. Benim düşüncem usta pek iyi anlamıyor motoru yaparken düzgün yapamadı o yüzden kullanım sonrası bütün parçalar tek tek arzalandı.