• 06-08-2020, 00:18:00
    #10
    TASARIM AJANSI
    türk lirası diğer para birimlerine karşı değer kaybetmesinde,
    altın çıksın sorun yok
  • 06-08-2020, 00:17:52
    #11
    esrefyasa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    461den 360grmmı alınır millet kafayı yemiş
    Akıllarınca ben bu kadar aldım diyip insanlarıda almaya teşvik edip fiyatı yükseltme çabasındalar Yoksa 360 gram az bi miktar deil 360gram altını olan adamın yorum atmak gibi boş işlerle uğraşacağını sanmam
  • 06-08-2020, 00:18:17
    #12
    arenpi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kardeşim türkiyede ekonomiyle ilgili herşey sansörleniyor. ekonomik veriler gerçekleri yansıtmıyor. yani türkiyedeki tv kanallarının hiç biri gerçeği söylemiyor.

    kasada para yok -20 milyar dolarda olduğu söylendi swap değişimlerinde. 500milyar dolar borç. üretim yok bişi yok. kasa tımtıkırdı şimdi - de olduğu görülüyor.

    yani az buçuk dış ekonomi yazılarına bakarsanız ekonomimizin sallandığını görebilirsiniz.

    Bir önlem alsınlar bari bir haltlar üretelim artık. Ama piyasayı ayağa kaldıracak, bizi güclendirecek şeyler üretelim artık. Bir umut bekliyoruz böyle güzel atılımları Allah yardımcımız olsun.
  • 06-08-2020, 00:19:46
    #13
    FİKRAL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    türk lirası diğer para birimlerine karşı değer kaybetmesinde,
    altın çıksın sorun yok
    Aynı orantıda gidiyor malesef hocam. Belirli seviye de tutsalar bile fazla dayanma güçleri olmuyor saliveriyorlar.
  • 06-08-2020, 00:23:35
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Ben TUİK verilerine bakıyorum, bu verilere göre sorun yok, işsizlik az ve enflasyon düşük. Üstelik ekonomiye olan güven %60'ları geçmiş ve halkın %50'den fazlası mutlu. Gençlerin geleceğe dair umutları ise yüksek. Bu tarz sitelere inanmayın. Tek gerçek devletimiz ve açıkladığı veriler.
  • 06-08-2020, 00:26:41
    #15
    BillCipher adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben TUİK verilerine bakıyorum, bu verilere göre sorun yok, işsizlik az ve enflasyon düşük. Üstelik ekonomiye olan güven %60'ları geçmiş ve halkın %50'den fazlası mutlu. Gençlerin geleceğe dair umutları ise yüksek. Bu tarz sitelere inanmayın. Tek gerçek devletimiz ve açıkladığı veriler.
    Güzel ironi..
  • 06-08-2020, 00:38:42
    #16
    Bakınız efendim. hadi üret ve kazan bakalım nasıl kazancan.


    Resmi Gazete’nin bugünkü sayısında yer alan ithalat rejimi kararına ek Cumhurbaşkanı kararı uyarınca, yaş ve kuru sarımsak ithalatının gümrük vergileri, ithalatın yapıldığı ülke ve gruplara göre %9.7, %5 ve %2 olarak yeniden düzenlendi.
    Bosna ve Kosova’dan bu kapsamda yapılan ithalat sıfır gümrük vergisine tabi olacak. Gümrük vergisi oranlarına ek olarak taze sarımsak ithalatına bu iki ülke hariç olmak üzere 100 kilogram başına 50 euro, kuru sarımsak ithalatının da, Bosna ve Kosova ile Singapur’dan yapılanları hariç olmak üzere 100 kilogram başına 44 euro toplu konut fonu uygulanacak.
    Kabuklu ve kabuksuz ceviz ile plantain ithalatının gümrük vergileri, ithalatın yapıldığı ülkeye bağlı olarak %72.9, %7, ve %4 olarak düzenlendi.
    Bu kalemde Bosna Hersek’ten yapılan ithalat ile Kosova’dan yapılan kabuklu ceviz ithalatı sıfır gümrük vergili olacak. Kabuklu ceviz ithalatına; Bosna Hersek ve Kosova hariç olmak üzere 100 kilogram başına 30 euro, kabuksuz ceviz ithalatına Bosna Hersek hariç olmak üzere 100 kilogram başına 69 euro, plantain ithalatına da Gürcistan, Bosna Hersek ve Singapur hariç olmak üzere 100 kilogram başına 83 euro toplu konut fonu uygulanması öngörülüyor.
    Karar kapsamında fermente edilmemiş yeşil çay ve fermente siyah çay ithalatına uygulanan gümrük vergileri ve toplu konut fonu oranları da yeniden düzenlendi.
    Buna göre, bu kapsamdaki her iki ürünün gümrük vergileri, sıfır gümrük vergisi uygulanacak Bosna Hersek’ten yapılan ithalat haricinde %7 olacak.
  • 06-08-2020, 00:44:52
    #17
    Bi on sene sonra buradaki konuşmalar caps alınacak, eğlenilecek.. Gram altın X.XXX ₺..

    Hissediyorum.
  • 06-08-2020, 00:45:33
    #18
    arenpi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bakınız efendim. hadi üret ve kazan bakalım nasıl kazancan.


    Resmi Gazete’nin bugünkü sayısında yer alan ithalat rejimi kararına ek Cumhurbaşkanı kararı uyarınca, yaş ve kuru sarımsak ithalatının gümrük vergileri, ithalatın yapıldığı ülke ve gruplara göre %9.7, %5 ve %2 olarak yeniden düzenlendi.
    Bosna ve Kosova’dan bu kapsamda yapılan ithalat sıfır gümrük vergisine tabi olacak. Gümrük vergisi oranlarına ek olarak taze sarımsak ithalatına bu iki ülke hariç olmak üzere 100 kilogram başına 50 euro, kuru sarımsak ithalatının da, Bosna ve Kosova ile Singapur’dan yapılanları hariç olmak üzere 100 kilogram başına 44 euro toplu konut fonu uygulanacak.
    Kabuklu ve kabuksuz ceviz ile plantain ithalatının gümrük vergileri, ithalatın yapıldığı ülkeye bağlı olarak %72.9, %7, ve %4 olarak düzenlendi.
    Bu kalemde Bosna Hersek’ten yapılan ithalat ile Kosova’dan yapılan kabuklu ceviz ithalatı sıfır gümrük vergili olacak. Kabuklu ceviz ithalatına; Bosna Hersek ve Kosova hariç olmak üzere 100 kilogram başına 30 euro, kabuksuz ceviz ithalatına Bosna Hersek hariç olmak üzere 100 kilogram başına 69 euro, plantain ithalatına da Gürcistan, Bosna Hersek ve Singapur hariç olmak üzere 100 kilogram başına 83 euro toplu konut fonu uygulanması öngörülüyor.
    Karar kapsamında fermente edilmemiş yeşil çay ve fermente siyah çay ithalatına uygulanan gümrük vergileri ve toplu konut fonu oranları da yeniden düzenlendi.
    Buna göre, bu kapsamdaki her iki ürünün gümrük vergileri, sıfır gümrük vergisi uygulanacak Bosna Hersek’ten yapılan ithalat haricinde %7 olacak.
    Çıkmaz noktayı özetlemişsiniz hocam olay bundan ibaret zaten. Biz üretsek bile o fiyatlara asla mâl edemeyiz destekleme olmadıkça.