• 06-08-2020, 00:10:12
    #1
    Daha 1 ay olmadi sene sonu 450 olur belki demistik 1 ay dolmadan 463 gördü. Paramız eriyor mu? Nereye kadar böyle gidecek? Felaket tellallığı yapmak değil amacım lakin bu tablo hiç hoş gözükmüyor. Allah sonumuzu hayır etsin..

  • 06-08-2020, 00:11:23
    #2
    461den 360grmmı alınır millet kafayı yemiş
  • 06-08-2020, 00:11:43
    #3
    1k yı geçicek. dediydi dersiniz.
  • 06-08-2020, 00:12:08
    #4
    Google 1. Sayfa Garantili
    Çin ve diğer büyük ülkeler para basıyor, altın rezervine gidiyor. Altın daha da artacak gibi. Allah bilir ancak bu kış çok zor geçecek gibi görünüyor.
  • 06-08-2020, 00:12:16
    #5
    arenpi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1k yı geçicek. dediydi dersiniz.
    aman hocam ağzınızı hayra açın
  • 06-08-2020, 00:12:40
    #6
    arenpi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1k yı geçicek. dediydi dersiniz.
    Tövbe de
  • 06-08-2020, 00:14:05
    #7
    Zenginin daha zengin, fakirin daha fakir olduğu bir dönemdeyiz yıllardır
  • 06-08-2020, 00:14:24
    #8
    esrefyasa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    461den 360grmmı alınır millet kafayı yemiş
    Bazı kişiler bilerek böyle spikülasyon yapıyor ya aldıkları yok
  • 06-08-2020, 00:15:48
    #9
    ibrhmolgn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aman hocam ağzınızı hayra açın
    kardeşim türkiyede ekonomiyle ilgili herşey sansörleniyor. ekonomik veriler gerçekleri yansıtmıyor. yani türkiyedeki tv kanallarının hiç biri gerçeği söylemiyor.

    kasada para yok -20 milyar dolarda olduğu söylendi swap değişimlerinde. 500milyar dolar borç. üretim yok bişi yok. kasa tımtıkırdı şimdi - de olduğu görülüyor.

    yani az buçuk dış ekonomi yazılarına bakarsanız ekonomimizin sallandığını görebilirsiniz.