arenpi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kardeşim türkiyede ekonomiyle ilgili herşey sansörleniyor. ekonomik veriler gerçekleri yansıtmıyor. yani türkiyedeki tv kanallarının hiç biri gerçeği söylemiyor.

kasada para yok -20 milyar dolarda olduğu söylendi swap değişimlerinde. 500milyar dolar borç. üretim yok bişi yok. kasa tımtıkırdı şimdi - de olduğu görülüyor.

yani az buçuk dış ekonomi yazılarına bakarsanız ekonomimizin sallandığını görebilirsiniz.

Bir önlem alsınlar bari bir haltlar üretelim artık. Ama piyasayı ayağa kaldıracak, bizi güclendirecek şeyler üretelim artık. Bir umut bekliyoruz böyle güzel atılımları Allah yardımcımız olsun.