Ben TUİK verilerine bakıyorum, bu verilere göre sorun yok, işsizlik az ve enflasyon düşük. Üstelik ekonomiye olan güven %60'ları geçmiş ve halkın %50'den fazlası mutlu. Gençlerin geleceğe dair umutları ise yüksek. Bu tarz sitelere inanmayın. Tek gerçek devletimiz ve açıkladığı veriler.