Bir zamanlar efsane firefox zzirvedeydi. Uyanık google, chromu icat etti ama ilk başka çok ilgi görmedi. Sonra allem etti kallem etti chromu zirveye taşıdı.
İyi tamam da tam bunlar olurken mozilla ne yapıyordu? Neden firefoxtan hiç ses seda çıkmıyor? Yoksa birileri sus payı verdi de tatile mi gönderdi?
Efsane firefox ve mozillaya ne oldu?
8
●139
- 04-08-2020, 23:40:43Kullanan halen büyük çoğunluk var ama Chrome, Google ürünü olmasıyla büyük avantaj sahibi.
Mesela ben pcde belki 100'den fazla site sifremi chrome'da otomatik oluşturulan şifre ile saklıyorum. Yeni bir telefon alıyorum. Chrome kurup mail adresini girdiğimde senkronize olarak şifreler geliyor. PC keyfini telefondan devam ettirebiliyorum.
Youtube'da zamanında beğendiğim bir video olmuştur. Lakin pcde bulabilirken bazen mobilde bulamıyorum. Hop google hesabımı giriyorum direk senkronize çalışıyor.
Görünümü bana daha güzel geliyor. Birçok neden sayılabilir. Mozilla firefox halen çok kullanılıyor ama her şeyden önce chrome bana sunduğu rahatlıklardan dolayı tercihim. - 04-08-2020, 23:42:57firefox'tan başka tarayıcı kullanmadım, kullanmayacağım. arkadaşın söylediği senkronizasyon özelliği, şifre saklama vs. hepsi var firefoxta. bilgisayarda bir iş yaparken telefona geçmem gerekiyor, anında telefondan açıp kaldığım yerden devam edebiliyorum senkronize olduğu için. cpu sorunu ise hala devam ediyor
- 04-08-2020, 23:46:08Özellikle linux kullanıcıları tarafından hala kullanılmaya devam ediyor.
Not: Sadece linux değil yanlış anlaşılmasın.