firefox'tan başka tarayıcı kullanmadım, kullanmayacağım. arkadaşın söylediği senkronizasyon özelliği, şifre saklama vs. hepsi var firefoxta. bilgisayarda bir iş yaparken telefona geçmem gerekiyor, anında telefondan açıp kaldığım yerden devam edebiliyorum senkronize olduğu için. cpu sorunu ise hala devam ediyor