Kullanan halen büyük çoğunluk var ama Chrome, Google ürünü olmasıyla büyük avantaj sahibi.
Mesela ben pcde belki 100'den fazla site sifremi chrome'da otomatik oluşturulan şifre ile saklıyorum. Yeni bir telefon alıyorum. Chrome kurup mail adresini girdiğimde senkronize olarak şifreler geliyor. PC keyfini telefondan devam ettirebiliyorum.
Youtube'da zamanında beğendiğim bir video olmuştur. Lakin pcde bulabilirken bazen mobilde bulamıyorum. Hop google hesabımı giriyorum direk senkronize çalışıyor.
Görünümü bana daha güzel geliyor. Birçok neden sayılabilir. Mozilla firefox halen çok kullanılıyor ama her şeyden önce chrome bana sunduğu rahatlıklardan dolayı tercihim.