Bir zamanlar efsane firefox zzirvedeydi. Uyanık google, chromu icat etti ama ilk başka çok ilgi görmedi. Sonra allem etti kallem etti chromu zirveye taşıdı.
İyi tamam da tam bunlar olurken mozilla ne yapıyordu? Neden firefoxtan hiç ses seda çıkmıyor? Yoksa birileri sus payı verdi de tatile mi gönderdi?