• 02-08-2020, 02:49:51
    #1
    Selamlar,

    Yıllardır bu parfümü kullanırım, ilk başta DP'de tanışmıştım. Sonra forumda satan birinden tam adını sanını öğrenmiştim es kaza Yaklaşık 2-3 yıldır da orjinalini (olduğunu düşünüyorum) kullanırım fakat bugün fiyatlara bakınca biraz garipsedim.

    En son
    https://www.sevil.com.tr/paco-rabann...um-100-ml.html buradan almıştım ve kalıcılığı hissedemiyordum.. İllaki gün sonuna kalmasını beklemiyoruz ama bir nebze birisi dibinize girdiğinde o kokuyu alıyordu.

    Åžimdi bakarken
    https://www.hepsiburada.com/paco-rab...tapacoinvictus buraya denk geldim.. Fiyat standart fiyat ve çok ciddi bir indirim var. Fakat orjinal değil ise sağlam kazık

    Bu linkteki ilk yorum dikkatimi çekti
    https://www.hepsiburada.com/paco-rab...-p-sginvic4969
    Orjinal ise gerçekten 150ml çok uygun.
    100lüğü 1 seneye yakın gidiyor çünkü.

    Sektörü bilen, tavsiye verecek olan var mıdır? Eskiden pahalı=kaliteliydi artık kör tuttuğunu durumu olduğu için sıkıntı
  • 02-08-2020, 02:51:41
    #2
    Hepsiburadadaki orijinal.
  • 02-08-2020, 02:53:12
    #3
    yalinyalniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hepsiburadadaki orijinal.
    Neye dayanarak?
  • 02-08-2020, 02:55:03
    #4
    EcLeL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Neye dayanarak?
    Yılların tecrübesine dayanarak.
  • 02-08-2020, 02:55:10
    #5
    Ben de aynı parfümü kullanıyorum. Bana avantajı olduğu için Boyner' den alıyorum fakat fiyatı aynı sizin aldığınız parfümle. Hepsiburadada yer alan parfümün orjinal olmasına çok ihtimal vermiyorum açıkcası.

    Parfüm EDT olduğu için esans oranı düşük bu yüzden uçuculuğu da maalesef yüksek. Invictus'un EDP olan parfümlerinin kokuları da biraz ağır geliyor denedim.
  • 02-08-2020, 02:56:22
    #6
    Aslında netten bu tarz ürünler almak hep soru işaretidir. Meblağ önemli değilse gidip amvlerden almanızı tavsiye ederim. Ama fiyat farkı arıyorsanız tabi ki Hepsiburada linkini deneyebilirsiniz. Barkod vs. kutu değişimi olabileceği için her türlü olasılık mümkün yani hocam.
  • 02-08-2020, 02:58:34
    #7
    hiçbir zaman parfümlerin internet üzerinden alınmasına mantık vermem hocam, gidip deneyerek görerek vs almak daha mantikli.
    • BurakKeskin
    BurakKeskin bunu beÄŸendi.
    1 kiÅŸi bunu beÄŸendi.
  • 02-08-2020, 03:03:34
    #8
    yalinyalniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yılların tecrübesine dayanarak.
    Teşekkür ederim

    CCTNKY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben de aynı parfümü kullanıyorum. Bana avantajı olduğu için Boyner' den alıyorum fakat fiyatı aynı sizin aldığınız parfümle. Hepsiburadada yer alan parfümün orjinal olmasına çok ihtimal vermiyorum açıkcası.

    Parfüm EDT olduğu için esans oranı düşük bu yüzden uçuculuğu da maalesef yüksek. Invictus'un EDP olan parfümlerinin kokuları da biraz ağır geliyor denedim.
    EDP olan legends'a bakıyordum tam fakat önümüz kış eşi dostu boğmayalım Araç ile gidiyorum işe, koşuşturmaca ve terleme yok. Bu sebeple maksimum seviyede üzerimde tutuyorum ( ilk sigarayı içene kadar tabi ).

    ForeignStorm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aslında netten bu tarz ürünler almak hep soru işaretidir. Meblağ önemli değilse gidip amvlerden almanızı tavsiye ederim. Ama fiyat farkı arıyorsanız tabi ki Hepsiburada linkini deneyebilirsiniz. Barkod vs. kutu değişimi olabileceği için her türlü olasılık mümkün yani hocam.
    Ürünün fiyatı belli zaten üzerine çıkıldığında soygun diyorsunuz, altına düştüğünde de belli oranda indirime denk gelirseniz bulursunuz yoksa dolumdur 200 TL dolum parfüm için çok yüksek bir rakam. Parfüm de pahalı zaten..

    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hiçbir zaman parfümlerin internet üzerinden alınmasına mantık vermem hocam, gidip deneyerek görerek vs almak daha mantikli.
    Alacağım yerde büyük ihtimal boyner olacak
  • 02-08-2020, 03:05:55
    #9
    EcLeL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkür ederim



    EDP olan legends'a bakıyordum tam fakat önümüz kış eşi dostu boğmayalım Araç ile gidiyorum işe, koşuşturmaca ve terleme yok. Bu sebeple maksimum seviyede üzerimde tutuyorum ( ilk sigarayı içene kadar tabi ).



    Ürünün fiyatı belli zaten üzerine çıkıldığında soygun diyorsunuz, altına düştüğünde de belli oranda indirime denk gelirseniz bulursunuz yoksa dolumdur 200 TL dolum parfüm için çok yüksek bir rakam. Parfüm de pahalı zaten..



    Alacağım yerde büyük ihtimal boyner olacak
    Rossman tavsiyemdir.