EcLeL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkür ederim



EDP olan legends'a bakıyordum tam fakat önümüz kış eşi dostu boğmayalım Araç ile gidiyorum işe, koşuşturmaca ve terleme yok. Bu sebeple maksimum seviyede üzerimde tutuyorum ( ilk sigarayı içene kadar tabi ).



Ürünün fiyatı belli zaten üzerine çıkıldığında soygun diyorsunuz, altına düştüğünde de belli oranda indirime denk gelirseniz bulursunuz yoksa dolumdur 200 TL dolum parfüm için çok yüksek bir rakam. Parfüm de pahalı zaten..



Alacağım yerde büyük ihtimal boyner olacak
Rossman tavsiyemdir.